۶ مهر ۱۳۹۲، ۹:۳۲

اخبار تیم فوتبال زیر 17 سال در آلمان/

جوانان قهرمان اروپا برابر تیم دوستی‌مهر متوقف شدند/ کلوپ غایب بود!

جوانان قهرمان اروپا برابر تیم دوستی‌مهر متوقف شدند/ کلوپ غایب بود!

تیم فوتبال زیر ۱۷ سال ایران در دیداری تدارکاتی مقابل دورتموند در زمین شماره یک کمپ باشگاه بورسیا دورتموند درحالی به تساوی دست یافت که کادرفنی تیم بزرگسالان دورتموند به غیر از یورگن کلوب از این بازی دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال زیر 17 سال ایران ساعت 19:30 جمعه به وقت تهران به مصاف تیم قدرتمند جوانان بورسیادورتموند رفت. این بازی در کمپ تیم دورتموند انجام شد و ایران با ترکیب مهدی امینی، امیر حسین کریمی، کمیل حق زاده، صادق محرمی، مصطفی هاشمی، محمد بازاج، عرفان وجدانی، سعید عزت اللهی، علی هزامی، امیرمحمد مظلوم و رضا جعفری  به مصاف تیم جوانان بورسیا دورتموند رفت.

نوجوانان در حالی که می‌دانستند روبروی تیم قدرتمند بورسیادورتموند که با افتخارات زیادی  در فوتبال آلمان و اروپا دارد، قرار گرفته‌اند اما بازی شجاعانه‌ای از خود نشان دادند. نخستین گل بازی در دقیقه 36 به ثمر رسید تا تیم فوتبال نیمه اول را در حالی به حریف واگذار کند که سعید عزت اللهی، علی هزامی و امیرمحمد مظلوم سه موقعیت صددر صد گلزنی را از دست دادند.

در همان اوایل نیمه دوم و با توصیه مربیان، امیرمحمد مظلوم روی پاس خوب محمد بازاج گل نخست ایران را به ثمر رساند. فشارها پس از این گل بیشتر شد و در دقیقه 67 بازهم با پاس گل محمد بازاج، این ساسان جعفری بود که گل برتری ایران رابه ثمر رساند و حاضران در ورزشگاه را به وجد آورد. اما هنوز یک دقیقه از گل ایران نگذشته بود که روی یک غافلگیری، از جناح راست ایران و اشتباه ساده مدافعان، دورتموندی‌ها به گل مساوی رسیدند.

پس از گل، تیم نوجوانان ایران بازهم موقعیت داشت که گل‌های برتری را به ثمربرساند و عزت‌اللهی، مظلوم و علی قلی‌زاده موقعیت‌های تک به تک و صد در صد را از دست دادند اما مسابقه در نهایت با نتیجه دو بر دو مساوی به پایان رسید.

این بازی علاوه بر مهدی مهدوی‌کیا تماشاگران ویژه‌ای هم داشت. امیر هاشمی‌مقدم بازیکن پیشین تیم‌های ملی و استقلال تهران و همچنین علیرضا جهانبخش بازیکن تیم نایخمن هلند خودشان را از هلند به آلمان رساندند و بازی ملی پوشان مقابل دورتموندی‌ها را دیدند.

همچنین کادرفنی تیم بزرگسالان دورتموند به غیر از یورگن کلوپ از بازی دیدن کردند. بازیکنان ایران بعد از این بازی به هتل اسپورت چوله ودا در دویسبورگ رفتند و در این هتل اسکان پیدا کردند.

ایران پیش از این دو بازی دوستانه با تیم‌های پادربورن و آرمینیا بیله‌فلد انجام داده بود که به ترتیب با نتایج 4 بر صفر و 4 بر یک به پیروزی رسیده بود.

تیم فوتبال زیر 17 سال ایران صبح امروز شنبه تمرین ریکاوری در زمین باشگاه دویسبورگ خواهد داشت و بعدازظهر به تماشای بازی تیم‌های بایرلوکوزن و هانوفر در چارچوب رقابتهای بوندسلیگا خواهد رفت.

همچنین قرار است در ادامه برنامه‌های تیم فوتبال زیر 17 سال آنها سپس راهی شهر کلن می‌شوند تا دیداری از شهر، بازارها و مکان‌های دیدنی کلن داشته باشند.

کد خبر 2144137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha